Ohlédnutí místostarosty Stráže nad Nisou

Dobrý den milí Strážáci,

dovolte mi, abych se ohlédl za 8mi lety působení  v komunální politice. V roce 2010-2014 jsem byl zastupitelem za ODS a v roce 2018-2022 místostarostou vaší obce. Komunální politika je pro mě inspirující a obohacující aktivita. Jsem velmi šťastný, když se podaří prosadit nové myšlenky a následně je realizovat pro lepší život v obci. 

Uvědomil jsem si, že je politika o vzájemné úctě k druhým a pokoře přemýšlení nad tím, aby mé rozhodnutí byli vždy ve prospěch občanů žijících v obci a zároveň nepoškodily obec samotnou do budoucna. Snažil jsem se komunikovat s ostatními zastupiteli a hledat společnou řeč k prosazení nových nápadů a myšlenek.

Pochopil jsem, že starosta  a místostarosta by měl mít takové charisma aby dokázal být vůdčí osobností a zároveň partnerem pro zastupitele a občany.

Vždy jsem se snažil podporovat a utvářet veřejný život v obci a napravovat vztahy mezi lidmi v naší obci. Problémy jsem se snažil vždy analyzovat a hledat cesty k jejich řešení.

Jsem velmi rád, že v minulém volebním období se nám podařilo prosadit minimálně 10 bodů z našeho volebního programu z roku 2018 a s tímto výsledkem jsem spokojen.  


Rekonstrukce multifunkčního hřiště v ulici studánecká.
Oprava dětského hřiště a rozšíření herními prvky v ulici Studánecká.
Zavedení streamování zasedání zastupitelstva.
Zpracování projektové dokumentace pro rekonstrukci sportoviště v ulici Dolní řadová včetně alokace prostředků v rozpočtu obce.

Výstavbu dětského  hřiště v parku v ulici V Kopečkách.
Prosadit výstavbu zaniklé dopravní přípojky na Zlatý kopec . 
Vyjednat rekonstrukci drážního domku.
Nechat vyprojektovat  a zadat výstavbu veřejného osvětlení od vlakové zastávky do Majerovi ulice.
Zapojit obec do největší místní akční skupiny v Podještědí za účelem spolupráce s dalšími obcemi  a také čerpání dotačních titulů.
Prosadit zavedení digitálního informačního kiosku.
V době covidové jsme navrhli zajistit rozvoz jídel občanům obce od místních restaurací a školní jídelny.
Řešili jsme dopravní situaci kolem školy a navrhli jsme obnovení již z minulosti vypracované projektové dokumentace pro výstavbu přechodu pro chodce z náměstí ke škole, včetně řešení parkovacích míst. 
Podpořili jsme výstavbu radaru pro měřeni rychlosti v ulici Studánecká a Kateřinská.
Podpořili jsme místní podnikatele u kavárny a restaurace rozšířením venkovních teras a rekonstrukci květinářství.
Dále jsme podporovali zahájeni rekonstrukce obecních bytů. 

Velice rád bych opět pokračoval v započaté práci v komunální politice a proto opět kandiduji s mým skvělým týmem a ucházíme se o Váš hlas. 

Dovolím si tvrdit, že jsme silný tým odborníků, kteří mají letité zkušenosti ve svých oborech a budou vám oporou při prosazování Vašich potřeb.

Prosím přijďte k volbám a přeji Vám šťastnou volbu. 

S úctou, váš místostarosta, Radim Koutnik

Napsat komentář